Sunday, June 28, 2009

Yang terbaru..

Assalmualaikum wbt..

Hai semua pembaca yang budiman. Apa khabar anda semua? Anda pasti rindu pada tulisan terbaru saya setelah sekian lama menyepikan diri.

Anda mungkin nak tahu perkembangan saya terkini rite? Well sekarang saya berkhidmat di bahagian pentadbiran Hospital Pakar Sultanah Aminah, Muar. Alhamdulillah, 25 Jun yang lalu genaplah sebulan saya sebagai Penjawat Awam Kerajaan Malaysia.

erm, maafkan saya ada urusan sedikit.. tulisan ini akan disambung kemudian..

10 comments:

Anonymous said...

lepas 2 atau 3 bulan dapat gajikan????

hahahhaa

FaZiLa said...

biasanya trus dapat.. tak mcm dulu..tp taktau la..hohoo

-aku menyibuk-

sekian..

haikal said...

apa kamu cerita pasal gaji aku saje?

misz_ijam said...

pembetulan skit..
Hospital Pakar Sultanah Fatimah la..
Sultanah Aminah 2 kt jb ye..;p

amySOL said...

ko nyewa kt maner kal?

haikal said...

Misz_Ijam: Thanx 4 d pembetungan.. =)

amysol: Aku nyewa kat jalan haji kosai.. Jalan beso dia jalan bakri. Ko katne?

amySOL said...

xtaula aku katne tu...
aku menyewa kt Temiang...
blakang umah aku sungai..banyak udang...org katerlaa..dan org kata kalau ade udang ada B*AYA!!!
mb psediaan aku b4 kene posting ke SARAWAK kot..hukhuk....
aku skrg praktikal kt SK Parit Setongkat...
sewa rumah kt sini murahla..brg2 pn murah...aku mcm suker lak ddk sini,kecuali bab2 intenet..broadband ni aku rasa layaknyer campak kt sungai bg mkn kt abang B jer...huh!susah tol nk dpt line...

haikal said...

ak pn xtau kat mane kt temiang tu.. dekat dgn pekan ke?

Sungai tu buaya dah pupus pasal pencemaran bahan-bahan toksik.. Semua buaya tu untuk pengetahuan ko dah berhijrah ke Sarawak..

Brodband pulak aku nyaris2 beli.. mujur ko dh btau awal2.. so, if nak buang pn make sure buang kat depan rumah sewa aku la..

amySOL said...

weng...
aku rase aku tau tmpt ko tu katne...
yang ader pin boling besar tu kan?
jauhla tmpt ko tu ngn hospital...
bkn ker?
tmpt aku ke hospital tu 5minit jer...
temiang tu kt jalan salleh...
xlaa..org2 situ ckp buaya tu xnaik sbb xder org wat kacau..
kalau aku campak broadband kt situ,sekor je dpt,nti yg lain dok menebeng tepi sungai tu,tgu broadband dr aku...

lg1, psl kerani yg ko ckp putus cnta dh 20 tahun tu,laki tu xkawen2 ker dari dulu?

lagi 1, aku xsuke laki...aku suka pempuan...hahahhahaaaaaaaaa

haikal said...

mane ado pin boling tmpt aku.. dia kat jln bakri, den masuk jalan haji kosai. landmark dia de petronas yg berdepan dengan surau..

Rumah sewa ak pn cme 5-7 min to hospital.

yg kerani tu kawen dh la..

o ko sk pompuan dh skrg ni.. ok2.. Nasib baik ak lelaki.. hehe.