Friday, May 15, 2009

Hati-hati dengan Penceroboh

Kuala Terengganu, 20 April. Penduduk disekitar Kuala Terengganu diminta lebih berhati-hati semasa menggunakan tandas awam berhampiran Pasar Payang. Ini berikutan penceroboh misteri (PM) dilaporkan semakin aktif menjalankan kegiatanya.

Motif pencerobohan misteri tandas wanita ini masih disiasat memandangkan tandas lelaki yang disediakan masih berkeadaan baik dan mampu menampung jumlah penggunanya. Persoalan juga timbul mungkinkah PM juga terkeliru dengan identitinya atau majlis perbandaran yang bersalah kerana menyediakan pentunjuk yang tidak jelas?.

Adalah digalakkan untuk penduduk sekitar Kuala Terengganu dan di persekitaran dimana PM berada untuk mengelak penggunaan tandas awam. rancang perjalanan anda dengan selamat.

Bersama (berita sama-sama) juga telah berjaya menjalankan sisatan sendiri dan berjaya menangkap kegiatan PM ini. Namum apabila dihampiri, PM telah bertidak ganas dan memecahkan kamera milik wartawan bersama. -Bersama.

Tanda yang dipasang jelas menunjukkan tandas wanita.

Awas!! "Run for your life"

------------------------------------------------------------------------------------------------
Satu lagi khidmat masyarakat dibawakan untuk warga Malaysia dari bersama..


11 comments:

Anonymous said...

cis,
cis

cis

cis

aku akui, kadang2 mmg aku suka masuk toilet pompuan, tu pun bila time kat petronas atau shell. sbb tandas diorang lebih bersih.

di pasar payang tu signboard confuse lah beb!

weh, aku ada gambar "kismis" hang. amacam kalau aku publish?

haikal said...

::BITMD

Siapa hg ni sebenarnya??
Nak promote kismis aku takdok masalah punye.. =)

moon said...

konon tidak mahu dikenali. tp da mengaku dlm gamba tu kamu. hoho

haikal said...

::moon

tula moon.. kalau orang bersalah memang tak bole nak control diri lagi.. Hihi.

Anonymous said...

ngumpat

haikal said...

::BITMD

awatnya? xde orang kenal pun sape dalam gambo tu.. hehe

Anonymous said...

aku pun tak kenal.

aku komen secara general.

nanti letak gambar kismis baru tau

haikal said...

::CST

kamu betol2 terganggu-kah dengan gambar ini?

Kalau ya, aku akan remove sesegera yang mungkin.

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

aku rasa dia ok jer kot. CST tu bukan jenis emo pun

haikal said...

::CTS.. eh BITMD

kalu ok xpe.. dalam simpanan aku pun ada lagi gambar yang penuh skandal..

tunggu kehadiranya..

heheh.